2015. április 3., péntek

Hobbi

Az évek folyamán változunk és érdeklődésünk is erre-arra terelődik. Valahogy sosem tudtam egy dologra koncentrálni az életemben, mindig voltak fellángolások, aztán jött egy másik ötlet és már bele is vetettem magam az új kihívásba.:)))

Ami most a szabadidőm nagy részét kiteszi: kutakodás az egészséges életmód és konyha iránt, szappan-, és kencekészítés és a fotózás.

Sokszor bajban vagyok, hogy milyen fontossági sorrendet állítsak fel, így hétről-hétre próbálok tervezni, hogy minden beleférjen az időmbe.
Szerencsére életem épp olyan periódusában vagyok, hogy energiaszintem jó magasan van, így sokmindent bele tudok sűríteni a hétköznapokba és most segítségem is van pár hétig, férjem anyukája.

Mindenesetre kellenek ezek a félórák-órák, hogy az ember kicsit kikapcsolódjon a mókuskerékből, s ha még nincs is lehetősége arra, hogy teljesen egyedül töltse ezt, felüdülésként hat, ha koncentrálva, csak a pudingosodó szappant figyeli áhítattal. :))))

Nektek van hobbitok? Régi, új? Mit szólnak hozzá a családtagok?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése