2015. március 31., kedd

Hogyan kezdjünk neki? 3.

Akik közelebbről ismernek, tudják, hogy a cukor mellett a másik vesszőparipám a tej. Hogy szeretem-e? Már nem. Hogy szerettem-e? Nagyon. Nem volt olyan nap, hogy kihagytam volna. Nemcsak kakaónak, bármilyen formában. Még melegen és cukrosan is...:))))

Viszont rá kellett jönnöm, hogy a tej, tényleg csak a bociknak való. Szerencsére hamar összebarátkoztunk a növényi tejekkel és ma már cseppet sem hiányzik a tehéntej.
Sőt, érdekes, de ma már előfordul olyan, hogy tejeskávé, kakaó nélkül telik el akár több nap is egymás után. Egyszerűen elég a víz, juice, tea, nem hiányzik a szervezetemnek.

A tej nálam egészségügyi problémákat okozott, örülök, hogy rájöttem és sikerült váltanom. (Nem tudták kimutatni sosem.)

Mint ahogyan nagyon sok embernél egyébként, de mivel a "Tej: élet, erő, egészség" sokan el sem tudják képzelni, hogy gondokat okozhat. Pedig de. A felnőtt lakosság jelentős százaléka tejfehérje vagy tejcukor érzékeny, amely különféle problémákat és elváltozásokat okoz a szervezetben.

Írjam, ne írjam?

Beszéljen helyettem ez a film:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése